کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید با اموزش های این وبلاگ

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید با اموزش های این وبلاگ

چگونه یک کسب و کار اینترنتی موفق با سرمایه کم راه اندازی کنیم؟ به دلیل مزایای کسب و کار اینترنتی افراد زیادی به سمت راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی جذب شده‌اند. اما راه و چاه کسب درآمد از اینترنت را نمی‌‌دانند و برای شروع دودل هستند.

اکثر افراد تصور می کنند کسب و کار اینترنتی یعنی راه اندازی یک وب سایت و بعد به روزرسانی آن! و پرداخت هزینه برای تبلیغات یا جذب مقداری بازدید کننده!
متاسفانه این یک تصور کاملا اشتباه هست که در نهایت منجر به شکست کسب و کارهای اینترنتی می شود!

برای اینکه وارد دنیای کسب و کار شوید، اولین انتخاب و قطعا مقرون بصرفه ترین آن، ورود به دنیای الکترونیکی و در واقع، کسب و کار اینترنتی یا انلاین است که با یک وب سایت، یک صفحه در شبکه های اجتماعی و یا استفاده از پیام رسان ها آغاز می شود.

کسب و کار اینترنتی، واژه ای است که این روزها زیاد شنیده می‌شود. اما آموزش کسب و کار اینترنتی به چه معناست؟به چه کاری کسب و کار اینترنتی میگویند؟

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید

 

کسب و کار اینترنتی ، عبارتی که شاید این روزها بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و هر فردی که از توانایی های بالقوه این بازار باخبر است قصد راه اندازی کسب و اینترنتی خود را دارد چراکه درآمدهای ناشی از آن بسیار بالاتر از کسب و کارهای دیگر است. در این مقاله قصد داریم عبارت های روبرو را به طور جامع و کامل بررسی کنیم : کسب و کار اینترنتی چیست؟ ، کسب و کار اینترنتی در منزل و بدون سرمایه ، بازار  کسب و کار اینترنتی در ایران ، بهترین کسب و کارهای اینترنتی و چندین ایده کسب و کار اینترنتی .

در روزهایی که کسب و کار اینترنتی بر سر زبان‌ها افتاده است، حتی سنتی‌ترین کسب و کارها هم به دنبال این هستند که اینترنت را وارد بیزنس خود بکنند تا درامد خود را بالا ببرند اما ما معتقدیم تنها راه نجات برای کسب و کارها، ورود به دنیای اینترنت می‌باشد.

 

مروزه کسب و کارهای اینترنتی زیادی وجود دارند که شاید هیچ وقت فکر نمی کردیم که این کسب و کارها روزی به کسب و کار اینترنتی تبدیل شوند. به عنوان مثال می توان به تاکسی های اینترنتی مثل اسنپ، تپسی و … اشاره کرد و یا در گذشته برای 

کار اینترنتی در منزل

 

الان کسب و کار های سنتی و آفلاین زیادی به کسب و کار اینترنتی تبدیل شدن. سرعت در فضای اینترنت موجب شده، تا مشاغل و کسب و کار های مختلف از منبع گسترده و کاربر پسند اینترنت برای جلب مشتری و فروش تولیدات خودشون اقدام کنن. از 

 

کسب و کار اینترنتی یکی از شغل هایی است که روز به روز در حال رشد و پیشرفت است و اشخاص خیلی زیادی به این حوزه وارد شده اند و درآمدهای سرسام آوری را هم به دست آورده اند و اگر اغراق نباشد نمونه هر کسب و کار فیزیکی  

 

راه اندازی کسب و کار اینترنتی

 

برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی باید یک برنامه جامع کسب و کار اینترنتی داشت تا بتوان بدون مشکل راه پر تلاطم راه اندازی کسب و کار اینترنتی را طی کرد. انواع مختلفی از کسب و کار اینترنتی در حال حاضر وجود دارد برای مثال کسب و کار اینترنتی در منزل یا کسب درآمد دلاری از اینترنت و کلی ایده های کسب و کار اینترنتی د 

 

قدم صفر کسب و کار اینترنتی برای شروع هر کسب و کاری لازم است، هر فردی که تمایل دارد کسب و کار اینترنتی را آغاز کند باید در ابتدا بداند که در دنیای کسب و کارهای اینترنتی چه می گذرد، چ  یک فرد ماهر در حوزه راه اندازی کسب و کار اینترنتی شوید.

کسب و کار اینترنتی در منزل

اگر بخواهیم کسب و کار اینترنتی را در یک جمله خلاصه کنیم به جمله زیر می‌رسیم.

هر نوع کسب و کاری که در حوزه آنلاین و با استفاده از اینترنت است و از این طریق اقدام به فروش محصول و یا کسب درآمد می‌کند. به این نوع کسب و کارها اصطلاحا کسب و کارهای آنلاین یا کسب و کارهای دیجیتال و یا کسب و کارهای الکترونیکی نیز می‌گویند.

این نوع کسب و کار تفاوت چندانی با کسب و کارهای فیزیکی ندارد و تنها فرق آن فروش در بستر اینترنت می‌باشد.

 

 سایت کسب و کار

راه اندازی کسب و کار اینترنتی

پیدا کردن یک نیاز و رفع آن
نوشتن محتوای خوبی که باعث فروش شود
 اثبات خبرگی در انجام کار موردنظر
 افزایش درآمد اینترنتی از طریق بیش فروشی و فروش مجدد
چگونه کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم ؟

 

 سامانه کسب و کار اینترنتی

آیا شما رویای ساخت یک کسب و کار اینترنتی و پول درآوردن از آن را دارید اما سوالات زیر همیشه فکر شما رو درگیر کرده اند و باعث شده است هنوز افسوس بخورید و کسب و کار اینترنتی برای شما در حد یک آرزو باقی بماند ؟

 چه ایده ای برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خیلی پولساز است ؟

 یک ایده به من معرفی کنید تا بتوانم خیلی سریع از اینترنت پول دربیارم ؟

 و خیلی از سوالات به این شکل که باعث شده شما در قدم صفر گیر کنید و پول درآوردن از اینترنت برای شما در حد یک رویا باقی بماند

 

 

مزیت داشتن شغل دوم اینترنتی

 مشاغل دوم اینترنتی بدون سرمایه اولیه راه‌ اندازی می‌شوند.

مشاغل دوم اینترنتی به مکان خاصی نیاز ندارند؛ فارغ از مکان هستند.
زمان معینی برای انجام دادن مشاغل اینترنتی وجود ندارد و در هر ساعتی می توانند انجام شوند.
بازدهی و نتیجه خوبی دارند.
اخیراً جناب دکتر محمد حسین مهریزدان مهمان برنامه «رویش» از رادیو اقتصاد بودند و در این برنامه در مورد بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) و روش های آن، بهره برداری از بازاریابی دیجیتال برای توسعه کسب و کار و جذب مخاطب در بازاریابی دیجیتال صحبت های مفید و مختصری را برای علاقه مندان داشتند.

 

چرا کسب و کار اینترنتی ؟

شرایط اقتصادی جامعه روز به روز پیچیده تر و مشکل تر می شود. برخی از افراد هستند که چندین شغل دارند تا بتوانند هزینه های زندگی را پوشش دهند. درآمد ها پاسخگوی هزینه ها نیست و در این شرایط افراد بسیار کمی پیدا می شوند که حاضر باشند ریسک های مالی را انجام بدهند تا شاید بتوانند پیشرفت کنند .

  

 

شاید امسال همان سالی است که بالاخره ایده کسب و کار اینترنتی خود را که همیشه در فکرتان داشتید عملی می‌کنید. حتماً همیشه به ایده های راه اندازی کسب و کار آنلاین یا کسب در آمد خانگی فکر می‌کنید و همیشه آینده‌ای را تصور می‌کنید که از کارتان استعفا کرده‌اید و کسب و کار اینترنتی خودتان را می‌گردانید. اما همیشه بهانه ای برای فرار از این تصمیم جسورانه پیدا می‌کنید:

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی